frmdepo.com - Genel Forum, Oyun Forumu, Full indir Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir.)
leti7kedil avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[ETS2] - Fırfırlı Jant Kapağı


 Konu: Fırfırlı Jant Kapağı
 Tarih: 12-01-2017, Saat: 17:09
#1
İsteğin olması üzerine paylaşıma sunulan bişeydir Gulumseme Model, texture bertan06 yani Bertan Baday'a aittir. Tarafımca sadece oyuna çevirilmiştir. 50k jant paketi üzerine çevrilme olduğu için o paketle birlikte sorun yaratabilir, çıkmayabilir. İkisinden tekini aktif etmeniz yeterlidir lastikler vs dahildir. Ayrıca Michelin marka lastiklerde yanak bulunmaktadır. Bunun için de Yiğithan kardeşim yani Kaptan06'ya teşekkür dileklerimi iletiyorum.

Yapımcılar: 50keda, Kaptan06, bertan06, leti7kedil

Test Sürümü: 1.25.x ~ 1.26.x

-Alıntı serbesttir. Sadece paylaşımını yaparken yapımcıları belirtin, linkini değiştirmeyin.

31423291124_242d3905a9_c.jpg
31888535900_3a5f7a5044_c.jpg
31155882756_f25682d8fb_c.jpg
30695431773_9dcfb05c4c_c.jpg



Hide Post


l16NXJ.jpg
Ara
Cevapla
Reklam Alanı
sponsor reklam

 Konu: Cvp: Fırfırlı Jant Kapağı
 Tarih: 12-01-2017, Saat: 17:19
#2
Emeğine sağlık kardeşim müthişş indiriyorum hemen.


l3RAGE.png
Ara
Cevapla
Bunu Beğenenler:
 Konu: Cvp: Fırfırlı Jant Kapağı
 Tarih: 12-01-2017, Saat: 17:22
(Son Düzenleme: 12-01-2017, Saat: 17:43, Düzenleyen: Kaptan15.)
#3
Emeğinize Sağlık. Baya Baya Müthiş Olmuş. İndirecem Gulumseme  / Ayrıca 1.24'te de denedim. Çalışıyor.


                   Adını Yollara Yazdım.
WgQMp2.jpg
Ara
Cevapla
Bunu Beğenenler:
 Konu: Cvp: Fırfırlı Jant Kapağı
 Tarih: 12-01-2017, Saat: 17:27
#4
[quote pid='14422' dateline='1484226556']
Eyvallah ismail abi eline sağlık

[/quote]
Ara
Cevapla
Bunu Beğenenler: zambak078
 Konu: Cvp: Fırfırlı Jant Kapağı
 Tarih: 12-01-2017, Saat: 17:39
#5
Süper
Ara
Cevapla
Bunu Beğenenler:
 Konu: Cvp: Fırfırlı Jant Kapağı
 Tarih: 12-01-2017, Saat: 17:55
#6
Eline Sağlık İsmail Abi Güzel Jant Olmuş.


BMW Passion

An5Ozv.jpg
Ara
Cevapla
Bunu Beğenenler:
 Konu: Cvp: Fırfırlı Jant Kapağı
 Tarih: 12-01-2017, Saat: 18:07
#7
eline sağlık ismail abi


'Eğer Sizler Böcek Olmayı Kabul Ettiyseniz Ezildiğinzde Ağlamayın'
41-Best-and-Coolest-Collection-HD-Wallpa...ver-17.jpg
Ara
Cevapla
Bunu Beğenenler:
 Konu: Cvp: Fırfırlı Jant Kapağı
 Tarih: 12-01-2017, Saat: 18:18
#8
Elinize Sağlık Mükemmel Olmuş Gulumseme
Ara
Cevapla
Bunu Beğenenler:
 Konu: Cvp: Fırfırlı Jant Kapağı
 Tarih: 12-01-2017, Saat: 18:22
#9
Teşekkürler Gulumseme
Ara
Cevapla
Bunu Beğenenler:
 Konu: Cvp: Fırfırlı Jant Kapağı
 Tarih: 12-01-2017, Saat: 19:45
#10
Emeğine sağlık kardeşim


pPLpka.jpgL3zgR0.jpg
Ara
Cevapla
Bunu Beğenenler:
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [ETS2] Jant ve Lastik Paketi Tm v3 (1.24) Blade1974 20 1,862 07-03-2017, Saat: 22:26
Son Yorum: BugrahanHD
  [ETS2] Fırfırlı Jant LEGENDBARON 5 374 22-01-2017, Saat: 22:36
Son Yorum: Yusuf41
  [ETS2] Kırmızı Beyaz Jant ..InFlames.. 6 528 28-12-2016, Saat: 17:48
Son Yorum: Kaptan15
  [ETS2] Krom jant KaptaN_38 1 3,965 30-07-2016, Saat: 13:28
Son Yorum: HasanGct
  [ETS2] Scanıa Sİyah Kırmızı Jant LEGENDBARON 4 396 22-07-2016, Saat: 16:47
Son Yorum: leti7kedil

[ETS2] Fırfırlı Jant Kapağı konusu
Fırfırlı Jant Kapağı Konusunun Linki Direk Link
Fırfırlı Jant Kapağı Konusunun HTML Kodu HTML Link
Fırfırlı Jant Kapağı Konusu BBCode Linki BBCode Link
Fırfırlı Jant Kapağı Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi